Kami menerima tempahan individu baju menyusu mengikut ukuran anda di sini. Tempahan boleh dibuat online melalui portal ini, walk-in ke galeri atau melalui kunjungan ke lokasi anda. Hubungi tailoring@blingboutique.biz / 016-3222760 untuk pertanyaan lanjut

Untuk pembelian rangkaian baju ready-made, boleh terus ke website www.blingboutique.biz

Istimewa untuk Aidilfitri & Aidiladha

Hanya sempena perayaan Aidilfitri dan Aidiladha, BlingBuubies Nursing Apparel membuka tempahan untuk pakej keluarga untuk tampil bergaya sedondon.

Tempahan dibuka untuk Baju Melayu/Jubah (Ayah) & Baju Melayu/Baby Kurung/Dress (Baby/Kids) yang dibuat bersama tempahan baju menyusu (Ibu). Tempahan mula dibuka 1 March sehingga slot tempahan ini penuh.

Tempahan akan mula dihantar sebulan sebelum Ramadhan sehingga sepanjang Ramadhan ke alamat yang telah diberikan di dalam borang tempahan.

Pakej asas Aidilfitri/Aidiladha ini adalah:
1 pasang baju Ayah + 1 pasang baju Ibu + 1 pasang baju Anak
Harga adalah bergantung kepada design dan jenis baju yang dipilih (seperti jadual dibawah).
PERCUMA Penghantaran baju yang siap ke lokasi di dalam Malaysia.
  • Pakej ini adalah dibuka untuk tempahan bersama dengan baju menyusu sahaja. Kami tidak menerima tempahan kurung biasa (bukan menyusu) atau tempahan baju melayu/jubah/kanak-kanak sahaja tanpa disertai tempahan baju menyusu. 
  • Harga untuk baju kurung/dress ibu adalah seperti di dalam jadual untuk baju menyusu yang telah di upload sebelum ini.

Harga tempahan basic untuk baju melayu, jubah lelaki, baby/kids kurung, baby kids dress sempena pakej aidilfitri.
  • Untuk setiap tambahan tempahan baju, diskaun 10% akan diberikan, disamping penghantaran percuma baju yang siap ke lokasi.

Tempahan diterima sekarang. Tempah online melalui borang yang disediakan dalam portal ini, atau terus ke galeri kami di Puchong. Untuk tempahan 10pasang atau lebih, kami boleh ke lokasi anda untuk mengambil tempahan dan ukuran badan tanpa charge tambahan.

BlingBuubies Nursing Apparel

BlingBuubies Nursing Apparel
Koleksi baju menyusu sedia untuk dipakai