Kami menerima tempahan individu baju menyusu mengikut ukuran anda di sini. Tempahan boleh dibuat online melalui portal ini, walk-in ke galeri atau melalui kunjungan ke lokasi anda. Hubungi tailoring@blingboutique.biz / 016-3222760 untuk pertanyaan lanjut

Untuk pembelian rangkaian baju ready-made, boleh terus ke website www.blingboutique.biz

Blouse Menyusu

Blouse, kemeja dan top adalah antara pakaian yang seringkali digayakan oleh ibu samada ke pejabat atau untuk urusan kasual. Disebabkan kepelbagaiannya, pakaian ini antara yang paling banyak variasi dan jualannya.

Apa perbezaan antara blouse biasa dan blouse menyusu?
Perbezaannya yang ketara adalah pada bukaan menyusu bagi membolehkan ibu menyusukan bayi dengan selesa. Pelbagai variasi cutting baju dan design leher boleh dibuat bagi menjadikan satu-satu jubah itu menjadi jubah menyusu. Perbezaan antara nursing friendly design dan discreet design yang BlingBuubies terapkan adalah setiap bukaan menyusu akan mempunyai lapik (inner) atau bukaannya tersembunyi bagi membolehkan penyusuan secara tertutup dapat dilakukan tanpa menampakkan badan si ibu. Tidak hanya dengan memasukkan butang di bahagian dada, sudah menjadikannya jubah nursing. Bukaan menyusu itu perlu terselindung agar maruah dan aurat si ibu terpelihara.

Ibu bebas memilih ciri-ciri tambahan dan jenis bukaan menyusu yang digemari untuk setiap tempahan. Tambahan lace patching, butang, piping, design pada pergelangan tangan antara ciri-ciri tambahan yang seringkali dipilih. Juga, ada 5 jenis bukaan menyusu yang boleh disesuaikan mengikut citarasa dan mengikut design leher yang dikehendaki untuk mendapatkan blouse menyusu yang ideal untuk ibu-ibu.
Blouse Menyusu labuh dengan design 2 layer dan bukaan menyusu berbutang dari leher


Blouse Menyusu dengan butang separa di hadapan, dengan design 'border' di pergelangan tangan

BlingBuubies Nursing Apparel

BlingBuubies Nursing Apparel
Koleksi baju menyusu sedia untuk dipakai